pátek 17. listopadu 2023

Report z hraní... Libertalia: Piráti vzduchomoří (12.11.2023)

Je tomu už více než jeden a půl roku, co jsme hráli naposledy Libertalii: Piráti vzduchomoří. Né, tak hra vůbec není špatná, proto to nebylo, ale her mám fakt už nějak moc. 


Tentokrát jsme na hraní byli čtyři a hru si během 70 minut hraní užili, i když mě nebylo moc po chuti hraní na bouřlivé straně hracího plánu, který jsem pro hru zvolil. I první karty, které nám přišly do hry nebyly zrovna z těch, se kterými by se dalo kdovíco předvést. A to jsem ještě ani nepsal o tom, jak moc se mi nedařilo. Zabodoval jsem solidně jen v jedné ze tří plaveb a to je dost málo. 


Konečné skóre:
1. Kuba 78 bodů
2. Lamiicek 63 bodů
3. Korgis 62 bodů
4. Deth 60 bodů. 

Krom jednoznačného vítězství Kuby byla hra fakt hodně vyrovnaná. 
Hru jako takovou jsme si označili za hru, která se hodí pro oddechové hraní třeba do hospůdky k pivečku. 

2 komentáře:

Legales řekl(a)...

Zářný příklad! Váš příspěvek je zasvěcený a výmluvně prezentovaný. Oceňuji, že sdílíte svůj cenný pohled.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Děkuji :-) .