úterý 7. listopadu 2023

Report z hraní... Golem (6.11.2023)


Hned druhý den po premiéře jsme si v lehce obměněné sestavě zahráli opět golema. Hrál jsem já, Korgis a Kuba. 
Při přípravě hry na dnešní hraní, tedy poté, co jsme dohráli jsem ovšem zjistil, že jsme v obou případech měli špatně nastavenou hru od začátku a to, že ukazatel na stupnici Golema jsem dal na nejnižší pole, což je špatně, ale žeton patří na pole třetí od spoda. 


Opět jsme hráli s počátečním nastavením pro "nováčky". Korgis dopředu avizoval, že bude hrát na knihy a také tak učinil Díky tomu ve třetím a čtvrtém kole dohlal u artefaktů vše, co já budoval po celou hru. Kuba hrál na golemy.
Bylo znát, že jsme s Korgisem již hru hráli. Kuba polovinu hry zjišťoval co a jak, než objevil základní provázanosti. Korgis zaslouženě vyhrál. Hra již ubýhala o dost rychleji a tak jsme dohráli za 1 hodinu a 40 minut, kdy do tohoto času počítám i výsledný součet vítězných bodů. 
Ovšem opět to vypadalo, že taktika hraní na knihy by mohla být silnější, než ostatní. Uvidíme dnes, když budeme již hrát s draftováním úkolů a vůbec s kompletním nastavením hry podle pravidel "pro pokročilé". 


Konečné skóre:
1. Korgis 129 bodů (fialový)
2. Deth 101 bodů (zelený)
3. Kuba 83 bodů (oranžový). 

Žádné komentáře: