sobota 18. listopadu 2023

Report z hraní... Zámky šíleného krále Ludvíka (15.11.2023)

Minulý týden mi dorazila nová hra a to Zámky šíleného krále Ludvíka společně s rozšířením. Spousta obsahu za cca 1550,-Kč v předprodeji. 
Poté, co jsem byl nadšení z předchozí noviky v mé sbírce, tím mám na mysli hru Golem, tak i ze Zámků šíleného krále Ludvíka jsem přinejmenším příjemně překvapen a už nyní se těším na nedělní hraní této hry. 


Hru jsme hráli ve čtyřech, když jsme z rozšíření hráli moduly příkopy a věže. Příště mám v plánu přidat ještě renovace. Na hře Zámky šíleného krále Ludvíka se mi nejvíc líbí možnost přeskládat dílky místností začínajícím hráčem, který nakupuje poslední a určuje tak cenu pro své soupeře a přitom právě od nich inkasuje za jejich nákupy příjem, zatím co on platí do společné zásoby. Toto je skvělý mechanismus. 


Od začátku hry sbíral průběžné body Korgis, která nám dost utekl, ale s blížícím se koncem hry se nadechl Lamiicek, který jako jediný z nás stavěl podzemní místnosti a sbíral body až do svého vítězství. Já jsem zase jako jediny dokončil příkopy. Ostatní na ně nehráli. 


Konečné skóre po 90 minutách hraní:
1. Lamiicek 80 bodů
2. Korgis 69 bodů
3. Deth 62 bodů
4. Kuba 60 bodů. 

Žádné komentáře: