pátek 15. prosince 2023

Na co se těšit pod stromečkem v roce 2023

Tak se nám blíží svátky vánoční a tu mám pro vás, tentokrát dost krátký, přehled her, které se objeví pod mým vánočním stromečkem, případně, které obdržím druhý den na mé narozeniny. 

Seznam je krátký z jednoho prostého důvodu. Má sbírka her už obsahuje tolik kusů, že málo kdy narozazím na zajímavou hru s mechanismy, které doma ještě nemám, a hra by mě tak mohla oslovit. 


Jako první tu mám Království Valerie: karetní hra, a to se všemi česky vydanými rozšířeními. Tuto hru jsem chtěl zejména kvůli jejímu grafickému stvárnění a také pro mechanismus aktivování karet podle toho, jaká číslovka padne na kostkách. 
Pro koupi jsem se rozhodl i proto, že hra byla v akci za neodolatelnou cenu. 


Další bude rozšíření ke hře Archa Nova, které nese název Vodní říše. Protože mě Archa Nova baví, tak je jasné, že jsem rozšíření k této hře chtěl. 


A jako poslední bude také rozšíření a to druhé rozšíření ke hře Ztracený ostrov Arnak, které nese název Po stopách expedic. 


No a kromě her, které mi nadělí druzí jsem neodolal a tak mi poštovní panáček doručí mezi svátky hru, která budí velkou kontroverzi zejména na české deskoherní scéně, ale za cenu 939,-Kč jsem neodolal a v české verzi Legendy Západu se všemi česky vydanými rozšířeními pořídil a mezi svátky si ji rozbalím. 


DOPLNĚNO 7.12.2023

Úplně jsem zapomněl na další hru, kterou si během Vánočních svátku konečně rozbalím, ač ji mám doma již několik měsíců stále ve fólii. Jde o dvě obří krabice s jednou malinkou jako Kickstarter bonusem. 
Ano, je to tak, konečně mám v plánu rozbalit hru Zaklínač: Starý svět big box. To bude na dlouho, protože obě krabice jsou našvihané hutným obsahem. 
Co vše hra obsahuje lze zjistit při kliknutí ZDE.





Žádné komentáře: