sobota 9. prosince 2023

Report z hraní... Sagrada a Městečka na dlani (5.12.2023)


Abychom si trošku oddechli od těch všech více či méně složitých her, tak jsme si dali po sobě dvě na pravidla velmi jednoduché hry, které jsou označovány za rodinné. To neznamená, že si je člověk rád zahraje i s jinými hráči, nikoliv v kruhu rodinném. 


První na řadu přišla Sagrada, ve které jsem dominoval, když se mi podařilo plnit skvěle veřejné úkoly i ten osobní. 


Konečné skóre po 35 minutách hraní:
1. Deth 74 bodů
2. Korgis 51 bodů
3. Endymion 42 bodů. 


Další na řadu přišla Městečka na dlani. Zde jsem měl hru skvěle rozehranou, když jsem hned jako první budovu postavil monument, díky kterému jsem mohl všechny budovy stavět na jakémkoliv políčku. Ano, zdá se výhoda veliká, jenže když máte ultra škodící protihráče, tak ani to nestačilo. Absolutně jsem propadl, když protihráči v době, kdy jsem měl již málo stavebního prostoru, vybírali stavební materiál, který se mi ale vůbec, vůbec nehodil a díky tomu jsem skončil zaslouženě poslední. 


Konečné skóre po 40 minutách hraní:
1. Korgis 22 bodů
2. Endymion 20 bodů
3. Deth 14 bodů. 

Žádné komentáře: