středa 6. prosince 2023

Report z hraní... Hrdina v kostce

Po delší době a ve třech hráčích, kdy Korgis hrál poprvé jsme oprášili Hrdinu v kostce s rozšířením Bestiář. 


Tato hra mě pokaždý v minulosti bavila. Tentokrát jsem byl z hraní ovšem rozčarován. Co za tím stálo? Zdálo se mi, no vlastně tomu tak bylo, že pro nikoho z nás nebyl žádný problém porážet jednotlivé nestvůry a stejně tak uspět s nejvyšším bodovým ziskem nad závěřečným monstrem. Všem se nám samozřejmě před závěrečným soubojem podařilo odkrýt všechny tři karty dobrodružství. Prostě jsem ve hře neviděl vízvu. 




Skvěle se podařilo umístit kostky do své oblasti Lamiickovi a nejen díky tomu přesvědčivě vyrhrál. Já i Korgis jsme měli ze zisku bodů příjemný pocit a očekávání před kompletním součtem, ale nakonec jsem skončil ten méně šťastný já. 

Konečné skóre po 85 minutách hraní:
1. Lamiicek 39 bodů - Drakorození
2. Korgis 34 bodů - Bastetové
3. Deth 32 bodů - Minotaur. 

Žádné komentáře: