pondělí 4. prosince 2023

Report z hraní... Legendy Dávnozemě (30.11.2023)

Ve stejné sestavě jako při premiéře před čtyřmi dny jsme opět zahráli Legendy Dávnozemě. Samozřejmě, že jsme si každý vzal jinou frakci. 


Tentokrát měla hra úplně jiné temto. Předchozí dvě hraní sice také skončili na dobrání dílků mapy, ale mapu jsme rozšiřovali pozvolna a o každý kousek mapy byl boj pro postavení sídla. Tentokrát, a mohl jsem za to hlavně právě já, se mapa začala rozrůstat nevídaným tempem. K dispozici bylo spousta míst pro stavění sídel, ale chyběly suroviny. Snad i proto, že se také více, než kdy jindy bojovalo. 


Já jsem určil rozšiřováním mapy vysoké tempo hry a to z toho důvodu, že jsem měl stále nedostatek zdrojů ve srovnání s protihráči a přitom jsem ovšem měl již nějaké nakoupené karty dobrodružství a byl vysoko na potřebných stupnicích magie. 

Vše vypadalo, že jednoznačně vyhraje Lamiicek a já očekával, že bych mohl být druhý před Korgisem. Jenže můj bodový zisk před závěrečným počítám vítězných bodů byl malý. Věděl jsem, že Kuba bude poslední, což se také stalo, ale překvapivě pro sebe nakonec urval vítězství Korgis. 


Tentokrát nám hraní zabralo pouze 90 minut. 

Konečné skóre:
1. Korgis 85 bodů - Kult královny moci
2. Lamiicek 80 bodů - Nebeští letci
3. Deth 73 bodů - Trpaslíci z Kamenožlebu
4. Kuba 63 bodů - Skřeti ohnivé čarodějky.

Žádné komentáře: