úterý 26. prosince 2023

Report z hraní... Ankh: Bohové Egypta (17.12.2023)

V pěti hráčích jsme si zahralí Ankh: Bohové Egypta a pro toto hraní jsem vybral základní scénář bez zvláštních pravidel.


Pokud jde o začátek hry, tak bodově jsme se kupředu posunovali hlavně já a Lamiicek. Takto to trvalo skoro polovinu hrací dobu. Poté začínali body získávat i Endymion a Kuba. Korgis zaostával stále a jeho zachránilo až spojení dvou nejslabších bohů, což byl byů Korgise a Endymiona. Potom už se jim zase dařilo body získávat a já s Kubou jsme se začali propadat. 


Scénář, který jsme hráli nás tlacil dost k tomu, aby proti sobě šli v podstatě vždy trojice bohů, ale ve skutečnosti to bylo více méně o tom, že si to na mapě rozdávali mezi sebou hlavně Anubis a Horus, potom Set a Isis a trochu upozadněn byl Amun. 
Chvílemi to vypadalo, že já s Lamiickem hrajeme jednu hru, Korgis s Endymionem druhou a Kuba hraje nějaké to sólo. 

Každopádně Lamiicek pro sebe urval zasloužené vítězství. Kdyby bylo bývalo došlo na vyhodnocování události, tak v červené jsem byl já a Kuba a proto bychom hru opustili, kdyby Lamiicek nedošel až na konec stupnice vítězství. 

Konečné skóre po 1 hod. a 55 min.:
1. Lamiicek - Isis ukončil hru, před vyhodnocováním vyřazení bohů, kteří se nacházejí na červené stupnici. V tu dobu by to byl Amun a Set. 
2. Endymion - Horus a Korgis - Anubis, spojení bohové 
3. Deth - Set
4. Kuba - Amun. 

Žádné komentáře: