středa 10. února 2010

Hraní během posledních 7 dní

Konečně jsme se dostali k odzkoušení kooperativní hry Pandemic. Super zábava i přes to, že jsme hráli jen ve dvou. Už se těším (těšíme) na další hry, zejména pokud nás bude na hraní víc. Protože tím se jen rozšíří možnosti spolupráce mezi hráči a hra bude jistě ještě zábavnější. Po prvních dvou hrách dávám Pandemicu 8 z 10. Časem si třeba ještě polepší.

Také jsem odehrál se dvěma protihráči 4 partie ve Warhammer: Invasion. Na jednu rozehranou hru se můžete podívat na níže vystavené fotografii. V této hře převálcovali Orkové Imperiál.


3 komentáře:

Kent 2004 řekl(a)...

Tak PANDEMII jsme shodou náhod právě dohráli a po třech neúspěšných partiích jsme to zabalili. Tuto hru jsem hrál naposledy s dětmi v létě na dovolené, takže osvěžení pravidel přišlo vhod. ;-) Nicméně jsme v první hře měli smůlu na epidemie a brzy nás dostala cholera. Další dvě hry jsme hráli bez medika a bylo to znát. Jinak ale tuto kooperativní hru mám velmi rád, nicméně pokud to "nepadá" je to v háji. Je však u toho dost zábavy a srandy. Hru hodnotím jako velmi zdařilou.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Ano, zdařilá hra je to určitě. Tak jsem rád, že jsme na tom obdobně s výsledky.
Jsem zvědavý, jak se nám bude dařit příště. Chystáme se hrát ve čtvrtek, tentokrát ve třech. Tak uvidíme jak to půjde.

Kent 2004 řekl(a)...

No, když jsme hráli PANDEMII na dovolené, tak se nám dařilo tak z poloviny. Ale bylo to také tím, že jsme si hru teprve osahávali, takže jsme nevěděli jak využít všechny možnosti postav. Je neuvěřitelně variabilní. Základ je vždy dobře promyslet své tahy a domluvit se spoluhráči taktiku. :-)