úterý 23. února 2010

Zahráli jsme si poprvé Battlestar Galactica

Ač hru Battlestar Galactica mám doma již nějaký ten měsíc a to i s rozšířením Pegasus, tak teprve včera jsme se dostali k hraní. Jako fanoušci seriálu jsme byli natěšeni a předem prozradím, že hra nezklamala.
Hráli jsme v minimálním počtu, tedy ve třech. Samozřejmě, tím je snižena paranoia z toho, kdo je a kdo není Cylon. Určitě by bylo lepší hrát tuto hru v pěti lidech nebo více. Už počáteční rozestavení mi dalo trochu zabrat. První tahy probíhaly velice pozvolna s náhledy do pravidel, tak tomu bylo v podstatě až do dosažení vzdálenosti 4 a rozdání dalších karet, které již dávají jistotu, že každý ví, zda je i po této fázi Cylon nebo člověk.

Zkrátím povídání, hru vyhráli Cyloni (Sharon), tedy jsem vyhrál já :-) . Celkem i s rozestavováním nám hra trvala tak 4 h, ale to bylo vše dáno tím, že šlo o první hru. Můj typ je takový, že příště ve stejném počtu, tedy 3 hráčů by hra měla trvat do 2,5 h.

Myslím, že mluvím za všechny (Deth, Jenaaa, Major), že se těšíme, až si najdeme čas na další hru Battlestar Galactica. Ještě se pokusím oslovit další fanoušky seriálu, zda by nechtěli proniknout do světa deskových her a BSG si zkusili zahrát. Když by nás bylo 5 a více, tak si myslím, že by to byl paranoia masakr.

Žádné komentáře: