sobota 18. května 2019

Report z hraní: Civilization: Nový úsvit

Tento týden 14.5.2019 jsme se sešli u hry Civilization: Nový úsvit a to s Majorem a Jenaaaou. Oproti předchozí seanci jsme tedy byli tři. Hra tak byla jiná a to hned ve dvou směrech. Za prvé jsme měli "dost" času si rozmyslet co budeme hrát. Protože ve dvou hra odsýpá tak rychle, že člověk je stále na tahu. No a za druhé došlo tentokrát i na konflikty mezi jednotlivými národy.


Ve hře došlo na konflikt mezi těmito národy: Francie (Deth) vs. Japonsko (Major) vs. Amerika (Jenaaa). Ze začátku to vypadalo, že Jenaaa a Major budou hrát zejména na vítězné podmínky budování divů, což jsem měl původně v plánu také, ale Jenaaa v průběhu hry měl hodně práce s barbary a nakonec neměl splněnou na konci hry žádnou vítěznou podmínku.
Major se snažil o poznání více a měl na konci hry splněné podmínky dvě, přitom když viděl, že bych mohl vyhrát, tak sám začal likvidovat moji rozpínavost a nabádal Ameriku, aby se k jeho záměru oslabit Francii přidala, což se také stalo. Pouze oslabování ze strany Ameriky nemělo žádný vážný důsledek a tak si mi nakonec podařilo splnit jako prvnímu u třetí vítěznou podmínku a vyhrát.


Z hry jsem měl opět dobrý pocit. Vzhledem k tomu, že nás hrálo více, tak se mi hra líbila ještě více než při prvním zahrání ve dvou s Endymionem. Major hru Civilization: Nový úsvit označil za dobrou a Jenaaa mě doslova překvapil, když uvedl, že se mu hra skutečně doslova líbí.
Každopádně, ač jde o hru pravidlově nenáročnou, tak strategicky umožňuje přehršel možností. A to je na ní to skvělé.

Žádné komentáře: