sobota 4. května 2019

Co takhle zkusit... Tainted Grail: Pád Avalonu

Dnes společnost Albi oznámila vydání hry Tainted Grail: Pád Avalonu, která bude dostupná v roce 2020, a protože jsem z tohoto oznámení nadšený, tak musím ihned zveřejnit tento krátký článek.


Jde o hru, která je jednou z těch velice úspěšných na Kickstarteru a protože obsahuje strašně moc textu, tak je pro mě jako neangličtináře nedosažitelná. Proto kvituji českou verzi, ve kterou jen málo kdo asi věřil včetně mě.


Jde o hru pro 1-4 hráče s hrací dobou 60-120 minut. Jde o hru kampaňovou ze světa inspirovaného legendou o králi Artušovi, protkanou keltskou mytologií s pěknými figurkami a postupným odkrýváním mapy, která je tvořena kartami. Grafika je nádherná.



Hrou vás provází silný rozvětvený příběh, ve kterém řešíte výzvy různými způsoby, což vám zpříjemňuje opakované hraní. Vaše postava se postupně vyvíjí a své schopnosti může zužitkovat jak v boji, tak v diplomacii a je jen na vás, jak se k problému postavíte, když jej bude možné řešit vícero možnostmi.
Protože Tainted Grail: The Fall of Avalon není dostupný doposud v žádné jazykové mutaci, tak k němu není dostatek dostupných informací, snad s vyjímkou několika videí na YouTube, ve kterých je trochu kritizován bojový systém, který nevyužívá kostky, ale pouze karty a ne každému je po chuti.
Pokud jde o mě, tak hru mám na seznamu přání pro příští rok a není asi nic, co by mi zabránilo v jejím pořízení.

Žádné komentáře: