pátek 5. června 2020

Report z hraní: Podmořská města

Konečně tu máme zase nějaký ten report z hraní. Ne, že bych nehrál dost her, zejména v březnu tomu bylo právě naopak, ale pro samé hraní jsem se k psaní nedostal. Nyní již hraji méně a proto tu máme tento článek.


Ač je naše herní skupina velká, tak jsme se sešli k hraní 3.6.2020 pouze dva. S Tomášem P. jsme zahráli Podmořská města a využili část rozšíření Nové objevy. Tomáš hrál hru poprvé, tak možná i proto nám hraní zabralo celkem 2 hodiny. Ani mi to tak nepřišlo.
Tomášovi tento typ her svědči a tak není překvapením, že vyhrál. Přitom z počátku jsem získával první body já, ale zase jsem o ně přicházel v době, kdy jsem nezvládal živit připojená města. Přitom mi k lepšímu výsledku nepomohlo ani to, že jsem získal všechny karty úkolů.
Tomáš získal na závěr hry dost bodů z karet super projektů a tak zaslouženě vyhrál.


Konečné skóre:
1. Tomáš P. 95 bodů
2. Deth 79 bodů.

S novými 3D deskami hráčů se hrálo o poznání lépe než s plochými slabými deskami ze základní hry. Ač jsme hráli variantu z rozšíření "rychlý start", která hru zkracuje o jedno kolo, i tak jsme hráli jednu hodinu na hráče. Naštěstí jsou Podmořská města dost dobrá hra na to, aby vám to nevadilo. Přitom jde o hru, která má vcelku jednoduchá pravidla a stačí se pouze naučit ikonografii.
Každému euro pozitivnímu hráči Podmořská města doporučuji alespoň vyzkoušet.

Žádné komentáře: