středa 28. února 2018

Report z hraní: Blood Rage ve třech

Na pondělí 26.2.2018 jsem měl připravený na stole opět Blood Rage se všemi rozšířeními. Hrál jsem s hráči, kteří byli touto hrou nepolíbeni. Tedy po vysvětlení pravidel, která jsou naštěstí docela jednoduchá, jsme se pustili do hraní, které nakonec trvalo 125 minut.


Moje dcera s námi nehrála, tak hra "na Lokiho" obětování se ve hře příliš nevyskytovalo a přišel s tím, tak trochu, až Marcel ve druhém věku.
Od začátku si postupně slávu získával jak Marcel, tak Martin a já zůstával v pozadí, abych nakonec ve třetím věku díky splněným úkolům oba přeskočil a zvítězil. Na rozdíl od nich, jsem pomocí plenění krajů, ve kterých nebyli mí soupeři, posiloval klan, což se ukázal jako dobrá strategie.
Marcel se takříkajíc snažil zachránit svět a pokoušel se být u všeho, co se na mapě dělo, což nebylo pro něho samotného zrovna to nejlepší.
Martin se postupně snažil ovládat co nejvíce území a následně je plenit, ale můj rázný zásah, zejména ve druhém věku mu ukázal, že tudy cesta nevede.
Musím podotknout, že jsem byl z vítězství překvapen, ale mile, neboť snad pokaždé, když jsem Blood Rage hrál, jsem byl na chvostu, Co si vzpomínám, tak asi jen jednou jsem poslední doposud nebyl.


Konečné skóre:
1. Deth 107 bodů
2. Martin 89 bodů
3. Marcel 80 bodů.

Žádné komentáře: