pátek 23. února 2018

Report z hraní: Sid Meier's Civilization

Vrátím se velmi krátce k našemu hraní z 19.2.2018, kdy jsme se sešli v sestavě Pavel (Egypt), Deth (Čína), Endymion (Arábie) a Martin (Řím) u Civilizace od FFG, původní vydání.

Tato hra se mi každopádně líbí mnohem více, než nové vydání hry, které chystá na jaře Blackfire v češtině, a které vydalo také FFG. Samozřejmě jsem nové vydání nehrál, ale když jsem viděl na YouTube video z hraní, tak jsem si udělal obrázek o hře, která mě nezaujala.


Hru jsme dohrávali ve třech, když předčasně musel odejít Pavel. To mi mimochodem docela pomohlo, protože mi chvíli před odchodem zničil jedno město a já chtěl stavět nové, což po jeho předčasném odchodu bylo ihned možné.
Ve hře jsem se každopádně ztrácel a jak Martin, tak Endymion měli od začátku k vítězství blíže. Endymion udělal dobře, když se ve druhé polovině hraní rozhodl pro soustředění se na umění, kterým dosáhl vítězství po odehraných 3 hodinách hry a několika minut k tomu. Martin měl k vítězství na technologie ještě další dvě kola.

Žádné komentáře: