čtvrtek 8. února 2018

Report z hraní: Scythe

Včera 7.2.2018 jsme se téměř v rodinném kruhu (švagr, synovec a Martin) sešli k zahrání Scythe včetně rozšíření Invaze z dálek.


Kódl a Kája hráli Scythe poprvé, tak toho pro bylo trochu moc, už jen proto, že v životě žádnou euro hru nehráli.
Jak jsem předpověděl před hrou samotnou, tak jasným přeborníkem byl Martin, který jak bude níže patrno, jednoznačně zvítězil. Svůj Šógunát Tagawa vedl jasně k vítěznému cíli. Byl první, kdo se dostal do továrny a z další akce řádně těžil po celý zbytek hry.
Krymský chanát, který jsem vedl já, se zpočátku nedokázal vypořádat s tím, že není dřevo, ale nakonec jsem byl s druhým místem, které jsem ani nečekal, spokojen.
Třetí byl Kája, který vedl Severská království a ač byl na stupnici popularity výše než já, tak to na víc než třetí příčku nestačilo.
Kódl se s Polanskou republikou naprosto ztrácel v možnostech, které hra nabízí a tak se nedočkal valného výsledku. Z důvodu nedostatečné znalosti pravidel promarnil několik tahů, tak nemohl bodovat tolik, jak by si asi přál.


Konečné skóre:
1. Martin 73 bodů
2. Deth 41 bodů
3. Kája 38 bodů
4. Kódl 31 bodů.


Pokud by připadlo mým spoluhráčům, že já a Martin máme více bodů, než při včerejším počítání, tak vězte, že je tomu tak, protože jsem včera nezapočítal stavební bonus. 

Žádné komentáře: