středa 14. února 2018

Report z hraní: Scythe ... ano opět, ale nyní ve třech

Od posledního zahrání Scythe uběhly jen 4 dny, když jsme 12.2.2018 usedli k hernímu stolu opět a znovu se hrálo Scythe s Invazí z dálek.
Favorit Martin s klanem Albion nenechal nic náhodě a téměř na všech frontách nás drtil. Králem surovin byl v této hře Pavel s Šógunátem Togawa a já jsem po celou hru přicmrdoval se Saskou říší.


Martin dokázal velmi dobře kombinovat horní akci spolu s dolní a tím získával nadvládu nad ostatními frakcemi. Pavel to rozjel na dělníky a měl spoustu surovin. Já jsem se nedokázal včas rozjet, abych mohl využívat možností Saské říše, tedy hlavně bojovat o hvězdy a když už jsem se do toho chtěl opřít, Martin hru ukončil.
Pavel skončil poslední jen proto, že velmi často používal akci, kdy platil popularitou a to ho stálo bodovou ztrátu na konci hry, když měl z nás tří nejmenší násobitel peněz.
Hraní nám zabralo jen 95 minut, tedy klasicky cca 30 min. na hráče a hraní jsme si opět užili. Scythe je prostě velmi dobrá hra.


Konečné skóre:
1. Martin 93 bodů
2. Deth 56 bodů
3. Pavel 42 bodů.

Žádné komentáře: