úterý 27. října 2020

Report z hraní... Břink!

V minulosti jsem hrál jen jednou hru Břink! - Velká podzemní loupež, ale protože jsem v některých věcech perfekcionista a ta hra byla "domácí výroba", tak mě příliš nezaujala už jen z pohledu vzhledu. 
Jenže čas plynul a hra byla vydána v češtině, následně vyprodána a když se nyní objevil dotisk, tak jsem si řekl, že by se mi nakonec doma taková hra neztratila. 


Hráli jsme 26.10.2020 pouze ve dvou, což je určitě u této hry škoda. Lamiicek hrál Břink! prvně. 
Já jsem si šel do krámku pro klíče a následně jsem sebral jako první artefakt. Lamíček mě následoval do krámku pro batoh a sebral poté artefakty dva, které byly hned vedle sebe. On měl na kartách více možností pohybu, ale nerozhodl se vyjít ven co nejdříve, ale sbíral bodované karty. Já jsem se pomalu ale jistě blížil k východu. Na kartách jsem měl skutečně málo pohybu. 
Jak vidno z obrázku výše pořízeného po skončení hraní, tak hned poté, co Lamiicek (modrý) vystoupal před vchod do podzemí, jsem i já zelený vystoupal před vchod. 

Konečné skóre:
1. Deth 111 bodů
2. Lamiicek 106 bodů. 

Žádné komentáře: