pondělí 19. října 2020

Report z hraní... Talisman s rozšířením Smrtonoš a Ledový chlad

Teprve podruhé od doby pořízení hry Talisman 4. edice jsem si tuto hru zahrál. Tentokrát pouze ve dvou, ale zato s rozšířeními Smrtonoš a Ledový chlad. Druhé rozšíření jsme využili k tomu, abychom hráli variantu s Temným mágem a tedy čtyřmi úkoly do začátku dobrodružství. 


Na to, že jsme hráli jen dva, tak nám hraní zabralo pořádný čas a to 130 minut. Tato hra je v první řadě o štěstí a toho jsem měl během hraní skutečně více než dost a tak jsem si svou postavu vylepšil o mnohem dříve než Jenaaa, které se ani nepodíval do středového pásu. 


Ono se snad ani není čemu divit, když na obrázku výše vidíte, jak se jeho hrdinovi Válečníkovi podlamují kolena a meč drží jak pohrabáč. 
Já jsem si pro hraní zvolil postavu Zlobřího náčelníka a volba to byla dobrá. 


Smrtonoš nám do hry nezasáhl, nikdo se s ním nesetkal. Ale měl jsem z něho strach. 
Před putováním do středového pásu jsem šel nabušenej už tolik, že jsem se příliš nemusel připravovat na další postup do středového pásu. Úkoly byly splněné, ale na první pokus projít ke Koruně moci nevyšel, ale na druhý pokus se na mě štěstí pousmálo a já nebyl vrácen zpět. 


Kostky padali jak měli a já si došel pro vítězství vcelku v klidu. 
Jenaaa nijak neoslnil, ale důležité je, že se u hry bavil. Určitě více než já. Přeci jen vyhledávám hry, které takový podíl náhody jako Talisman nemají. I tak si jej zase někdy zahraji. 

Žádné komentáře: