sobota 10. října 2020

Report z hraní... Siegestorm

4.10.2020 jsem Lamiicka naučil Siegestorm a zahráli jsme si celkem tři bitvy. Já jsem prostřídal tři balíčky, přičemž Lamiicek hrál pokaždé se stejným a to s balíčkem Yrsa. Alespoň si v klidu osahal karty a zjistil, které mechanismy Yrsa využívá. No a díky mě zase viděl, na co by mohl narazit a příště vyzkoušet. 


1. bitva Yrsa vs Čchun-laj, vítěz Lamiicek (30 min. hrací doby).

2. bitva Yrsa vs Styxie, vítěz Lamiicek (25 min.).

3. bitva Yrsa vs Serafie, vítěz Deth (25 min.).

Siegestorm byla první karetní hra pro dva, kterou Lamiicek hrál a jsem rád, že se stala hrou, která ho bavila, i když se nedostala mezi jeho nejoblíbenější hry. Je tu tedy místo pro další partie a hraní obdobných dvojkovek jak je například Rone. 

Žádné komentáře: