sobota 10. října 2020

Report z hraní... Great Western Trail: Cesta na Severozápad

 Ve čtvrtek 8.10.2020 jsem Lamiicka zasvětil do další z mých her. Opět se stalo to, že se k hraní nikdo další z naší herní skupiny nepřidal a tak jsme zůstali na dopravování stád dobytka sami dva. 

S Great Western Trail jsme strávili nějakých 85 minut hrací doby a hra  jako vždy bavila. Lamiicek začal se stavěním budov, které mi dost nepříjemně nacpal do cesty, zato já jsem se věnoval budování kvalitního stáda a také jsem začal o dost dříve pořizovat honáky, kteří s nákupem stáda souvisejí. 


Později se Lamiicek soustředil na posunování lokomotivy co nejvíce kupředu, ale vůbec nevyužíval vyhýbek, což považuji za chybu. Já jsem také lépe pracoval se stádem a tak jsem dopadl v konečném bodování o dost lépe v počtu bodů za doručení do vzdálených měst. Zaváhání Lamiicka je ovšem samozřejmé, vždyť hrál toto středně obtížné euro poprvé v životě. 


Proto nepřekvapí, že jsem zvítězil, ač jsem si myslel, že to nebude o tolik bodů. 

Konečné skóre:
1. Deth 66 bodů
2. Lamiicek 44 bodů. 

Žádné komentáře: