pondělí 19. října 2020

Report z hraní... Hrdina v kostce s rozšířením Bestiář

Dne 12.10.2020 jsem na stůl dostal poprvé od pořízení Hrdinu v kostce s rozšířením Bestiář. Jde o velmi vychvalované rozšíření a tak jsem byl zvědavý jak hru ovlivní a jak se mi bude líbit. 


Bestiář hru ovlivňuje opravdu hodně. Je to jasné, když místo nákupu karet můžete bojovat. Zpravidla ve třech hráčích ovšem nedocházelo k tomu, že by v jeden moment měl o boj zájem více než jeden hráč, protože každý jsme měli hodně různé umístěné kostky a tak si každý volil boj v době, kdy se mu to co nejvíce hodilo. 


Já jsem se do bojů pustil první a jako první jsem také věděl, co bude platit na závěrečné monstrum. Ovšem další spoluhráči neotáleli, zejména Lamiicek také zjišťoval, co bude důležité při závěrečném boji a podle toho samozřejmě hrál. I Terka se dostala ke všem třem odpovědím na otázku závěrečného rozluštění přidávání kostek proti monstru. 


Tajně jsem doufal, že vyhraji. No jo, ale on hrál zase Lamiicek a tak to dopadlo jako obvykle. Zvítězil právě on, ale bylo to o fous. Jen Terka byla naštvaná, protože se jí hra nevyvedla. 


Jak jsme postavy připravili na závěreční souboj je vidět na výše zveřejněných obrázcích od nejlepšího po nejhoršího hráče. 

Konečné skóre, které není oslnivé je následující:
1. Lamiicek 32 bodů
2. Deth 29 bodů
3. Terka 15 bodů. 

Bestiář už budu pravidelně zařazovat do všech hraní hry Hrdina v kostce. Hru dost obohacuje a pravidlově z ní nedělá hru složitou, jen více strategickou se zesílením tématu. 

Žádné komentáře: