pátek 26. března 2021

Krátký report z hraní... Sorcerer (23.3.2021) a Zombicide - Zelená horda (24.3.2021)

Ve třech hráčích jsme zažili všichni premiéru u hry Sorcerer, ke které jsem četl jen a jen pochvalné komentáře v době, kdy byla na Kickstarteru. 

Hra byla ve třech hráčích neuvěřitelně dlouhá, vzhledem k tomu, že jde o docela jednoduchou karetní hru, která podle mě nepřináší vůbec nic nového do světa karetních her. Hráli jsme celkem 2 hodiny a 50 minut. 
Vyhrál jsem já, když jsem dobil jako první tři bojiště. V době, kdy jsem třetí bojiště dobil, tak jak Korgis, tak Endymion měli dobitá bojiště dvě. Zejména s Korgisem to byl závod o čas, kdo z nás dvou dobude třetí a zvítězí. 

Následující den jsme s Endymionem usedli ke scénáři č. 0 Oltář zla a poprvé si zahráli Zombicide: Zelenou hordu. 

Ač Zombicide: Černý mor mám trochu nahraný, tak u Zelené hordy jsme hráli některé věci trochu špatně, ale to nic nemění na tom, že hraní bavilo. Ovšem, nebavilo tolik, jak bychom si přáli. Valila se na nás jedna horda zombie za druhou. Velmi rychle nám umřela první postava a tak v rozporu s pravidly scénáře jsme pokračovali s ostatními přeživsími dál. Postupem času nám umřeli všichni a tak jsme na plné čáře prohráli.
U hry jsme strávili 65 minut. 

Žádné komentáře: