pondělí 22. března 2021

Report z hraní... Zombicide: Černý mor (21.3.2021)


První krůčky: Tanec smrti, tak to je název úvodního scénáře hry Zombicide: Černý mor, který jsem si včera zahrál sólo. Celková doba hraní byla poněkud delší, než udávaných 45 minut v pravidlech, no a já dohrál po 70 minutách. 

Na začátku jsem si zpřístupnil modré dveře přes dosažení modrého cíle. V místnosti s modrým cílem jsem také s každou postavou provedl prohledávání a tím získal více užitečných zbraní. Moje skupina se skládala z genderově nevyvážené skupiny světlé barvy pleti heterosexuálního zaměření (naprosto nepřípustné v této době). Do boje tak vyrazil Samson, Clovis, Baldrik a Silas. 

Protože nám stál v cestě tlusťoch, musel jít na věc jako první v postupu Samson, který si s kladivem velmi dobře rozuměl. Po zabití tlusťocha postupovala družina kupředu s tím, že právě Samson zůstával trochu pozadu, aby brzdil nově se vyrojená zombie. 

K portálu, který byl našim cílem prošla družina vcelku pokojně podzemím. Za zabitá zombie naskakovaly zkušenosti a šlo se dál. Jenže poté, co se začaly rojit zombie ze zeleného místa na mapě, tak bylo ouvej. 

Samson již byl na třetí úrovni a tak se proti družině vyrojilo třeba i 10 chodců najednou, a protože se pokaždé hrdinové netrefili do svých obětí, tak byl postup k východu nemožný. No a to už se začaly přibližovat zombie zezadu. Ty se k nám hnaly z červeného místa oživení. 

Až na čtvrtý pokus (po čtvrtém kole stráveném v dosahu Exitu) se družině podařilo udolal všechny zombie, které bylo třeba a dostat se k portálu a tím byla dřužina zachráněna. 

Vzhledem k tomu, že jsem se asi trochu pomátl a během minulého týdne zakoupil všechny tři krabice Zombicide, které na českém trhu jsou lokalizované a k tomu předobjednal i příští měsíc vydávanou 2. edici původní Zombicide, tak se tu se zápisy z hraní této hry budete setkávat asi poměrně často. 

Žádné komentáře: