pondělí 15. března 2021

Report z hraní... Nidavellir (14.3.2021)

Opět sice jen ve dvou, i tak jsme si včera Nidavellir užili. Tentokrát jsem hrál s Lamiickem. 

Lamiiek hrál hru poprvé. Pravidla jsem mu během několika málo minut vysvětlil a mohlo se jít na to. 
Tentokrát jsem si říkal, že budu hrát trochu jinak a tak jsem v rámci vylepšování mincí šel pouze za vylepšením mince na hodnotu 25 a snažil jsem se mít nejvíce praporků u válečníků, abych zhodnotil jejich bodovací schopnost. 

Lamiicek se při zisku neutrálních hrdinů soustředil na bratry Dwergové. Za posbírání všech pěti je potom zisk 135 bodů, což není málo. No a když mohlo dojít v předposledním kole k tomu, že by se Lamiicek dostal k pátému Dvergovy, tak jsem na místo jiné volby vybral bratra Dverga a Lamiickovi toto znemožnil. Jak se nakonec ukázalo, tak to rozhodlo hru, protože bodový rozdíl mezi nmi nakonec byl jen 20 bodů. 

Konečné skóre po 60 minutách hraní:
1. Deth 412 bodů
2. Lamiicek 392 bodů. 

Na rozdíl od předchozí hry, kdy jsem hrál s Endymionem jsme oba získali více bodů. Minule jsme dosáhli na 330 a 295 bodů. 

Žádné komentáře: