čtvrtek 4. března 2021

Report z hraní... Sierra West (2.3.2021)

Sice jen pouze ve dvou, ale to nevadilo. Zasedli jsme s Lamiickem k výtečné hře Sierra West. Tentokrát jsme hráli modul Zlatá horečka. Ten je určitě tématičtější, než v minulosti hraný Jablečný vrch

Hraní ve dvou nebylo o moc méně zábavnější, než v minulosti hraná hra ve třech. Ani doteď nevím, co jsem dělal špatně, ale Lamiicek byl během prvních dvou třetin hry ve všem lepší a měl více surovin, postupoval na ukazatelím rychleji nahoru. Já jsem pouze dříve postavil sruby a do konce hry jsem měl všechny. 

Na rozdíl od Lamiicka jsem měl naplněné dva vozíky zlatem, ale to nemohlo stačit. No a tak díky taktičtěji lepší hře Lamiicek vyhrál. Jeho vítězství snad mohlo být i vyšší, ale v poslední třetině hry se mi dařilo hrát lépe na zisk vítězných bodů. 

Konečné skóre po 80 minutách hraní:
1. Lamiicek 134 bodů
2. Deth 105 bodů. 

Budu se opakovat, ale tato hra je fakt skvělá. No a protože je i levná, tak není důvod si ji nepořídit. 

Žádné komentáře: