sobota 12. června 2021

Report z hraní... Architekti Západního království (9.6.2021)

Řekl bych, že poprvé ve čtyřech lidech jsme si zahráli Architekty Západního království a protože mám i rozšíření Rozkvět řemesel, hráli jsme i s ním. Už bych snad ani nechtěl hrát bez tohoto rozšíření, které přidává několik drobných mechanik, které ale hru pěkně doplňují a zvyšují její komplexitu. 

Jediný Korgis hrál Architekty poprvé a tentokrát se ani dopředu nepodíval pořádně na pravidla, ale vzhledem k tomu, že má hra nenáročná pravidla, tak jsme se do hraní mohli pustit po chvíli objasnění drobností v mechanikách hry. 

Už několikrát v minulosti jsem si říkal, že bych mohl zkusit hraní na Černý trh, ale vzhledem k tomu, jaké jsem měl počáteční postavy a také jsem si na tuto možnost hned nevzpomněl, tak jsem jel hlavně na Stavbu katedrály, ale neměl jsem správně rozjetou podporu zisku zdrojů a tak jsem skončil, jak vidno na konci článku. 
I Korgis chtěl využívat Černý trh, ale i on měl problémy s pozicí na stupnici počestnosti. 
Endymion si tak nějak v klidu kupoval učedníky, sbíral suroviny a nakonec se mu hra odvděčila dostatečným ziskem vítězných bodů. 
Lamiicek z nás nejvíce krát využil možnosti Černého trhu a vystoupal i přes to na nejvyšší políčku stavby katerdrály. 

Po 80 minutách bylo pořadí následující:
1. Lamiicek 44 bodů
2. Endymion 35 bodů
3. Korgis 33 bodů
4. Deth 29 bodů. 

Žádné komentáře: