sobota 19. června 2021

Report z hraní... Mars: Teraformace (17.6.2021)

Kuba má doma jen a pouze jednu deskovou hru a tou je Mars: Teraformace a právě tuto hru jsme si u něho zahráli. Hraní se zúčastnila moje maličko, samozřejmě Kuba, Lamiicek a Vendula. 
Už na začátku jsem si řekl, že budu, jak to jen půjde zvyšovat všechny stupnice teraformačního ratingu a uvidím, jak to dopadne. Hned na začátku jsem si vyložil kartu, díky které jsem velmi levně budoval oceány a v pozdější fázi hry jsem zase hojně zvyšoval teplotu. Abych se přiznal, domníval jsem se, že hru vyhraju, neboť na stupnici teraformačního ratingu jsem byl od dost vepředu, než mí spoluhráči. 

Problém byl ten, že zdání klame. Dva tituly získal Lamiicek. Jen o chvilku mě předběhl a mohl jsem to být já, kdo by měl dva a on jeden. Bylo tomu naopak. 
Soutěž vyhrál jednu Kuba, druhou Vendula a já v soutěžích nebodoval. Vendula posbírala z nás nejvíce bodů z vyložených karet, zde jsem byl velmi slabý a tak jsem skončil, jak vidno níže. 

Docela dobře jsme si zahráli, ač k této hře mám určité výhrady, ale za 2 hodinky a 30 minut bylo vystaráno. 
Konečné pořadí:
1. Lamiicek 64 bodů
2. Kuba 63 bodů
3. Vendula 59 bodů
4. Deth 58 bodů. 
Jak vidno, hra byla dost vyrovnaná. 

Žádné komentáře: