středa 2. června 2021

Report z hraní... Ztracený ostrov Arnak (2.6.2021)

Překvapení na "n"tou. Dokonce velmi milé překvapení. 
Nad pořízením Ztraceného ostrova Arnak jsem uvažoval již v minulosti několikrát a teprve tuto neděli jsem tuto euro deskovku objednal a ani trochu toho nelituji. Měl jsem zejména obavy, že mě hra nebude bavit, protože mám doma několik her, které obdobným způsobem kombinují osvědčené mechanismy. Zdá se, že mi takové mechanismy vyhovují a mohu mít takových her více. 

K hraní, které uteklo jako voda, i když jsme hráli celkem 2 hodiny a 20 minut jsme se sešli v sestavě já, Endymion a Pavel. Já jsem udělal ze všech hráčů nejvíce chyb a na konečném skóre to je vidět. 
Každý z nás se snažil hrát trošku jinak. Pavel šel nejprve po zvětšení svého balíčku karet, uprostřed hry porážel strážce a na konci hry bádal co to jen šlo. 
Endymion chtěl bádat a porážet strážce, ale nevycházelo mu to tak, jak by chtěl. No a já já jsem dělal od každého trochu, jenže mi to moc nešlo. Špatně jsem hru rozehrál a již jsem nenaskočil do rozjetého vlaku. 

Jak je všude doporučováno, tak jsem obalil karty, protože jejich gramáž je velmi malá. Určitě dobrý počin. Ostatní komponenty jsou v normě, kvalitní karton i plast. Pravidla na křídovém papíře a velmi pěkně napsaná se spoustou podrobného přehledu co a jak ve hře hrát, co která ikona znamená. 

Já jsem sehnal Ztracený ostrov Arnak za 1057,-Kč a nelituji jedinou Korunu, která na tuto hru padla. Už chvíli po dohrání hry mám chuť si ji zahrát znovu. Podle uvedené hrací doby by si někdo mohl myslet, že jsme se u hry mohli nudit, ale nepřišlo mi, že hrajeme tak dlouho. Hra odsýpala. 

Konečné skóre:
1. Pavel 92 bodů
2. Endymion 70 bodů
3. Deth 52 bodů.

Žádné komentáře: