čtvrtek 27. ledna 2022

Report z hraní... Království divů (24.1.2022, 25.1.2022)

Poprvé od rozbalení mé nejčerstvější novinky jsem usedl s Lamiickem ke hře pro dva Království divů. 


Pro první zahrání jsem vybral modul Poslání. Hra totiž obsahuje celkem tři různé moduly, kdy jeden z nich hráči musí povinně použít při přípravě hry a tím upravit základní pravidla. 
Při hraní tohoto třetího modulu hráči plní během hry různá poslání. Poslední čtvrté v řadě je povinné a bez něho nelze vyhrát, ostatní přináší "jen" různé bonusy za splnění. 
Už dlouho se mi nestalo, abych tak špatně přečetl pravidla a nechci to zde rozebírat, ale z tohoto důvodu hra skončila tak, že jsme nevyhráli ani jeden. Neměli jsme splněný povinné poslání. U hry jsme strávili 60 minut. Hráli jsme s deskami Krajiny severu Lamiicek a deskou Uchvatitele Deth. 


Hned následující den jsme si s Lamiickem zahráli Království divů znovu. Tentokrát s modulem Rádců. Jde o druhý modul z pravidel. Tentokrát jsme již hráli hru řádně podle pravidel a tak se Lamiicek dočkal i zasloužené výhry. 
Já jsem hrál na více bodované karty, Lamiicek na násobky karet objevů - modrých. Hraní nám zabralo 55 minut. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 42 bodů - vévodství Valados
2. Deth 21 bodů - vévodství Téressie. 

Po těchto zahráních mohu říci, že mě nakonec hra překvapila více příjemně, než jsem očekával. Hra dává hráči dost rozhodování a i při draftu karet je možnost k taktizování. 

Žádné komentáře: