pátek 14. ledna 2022

Report z hraní... Střet civilizací (11.1.2022)

Římané vedeni Endymionem (žlutí), Japonci vedeni Korgisem (červení) a Řekové vedeni Dethem (fialoví) se střetli při premiéře u hry Střet civilizací. 


Ze začátku to vypadalo, že si každý budeme zvelebovat svou civilizaci jen na svém písečku, ale netrvalo to nakonec tak moc dlouho, kdy došlo k prvním střetům a to jak mezi barbary a Japonci, tak mezi Japonci a Římany. Já s Řeky jsem si ovšem na svém písečku hrabal a pokud se nepletu, tak jsem bojoval pouze jednou na konci hry s Endymionovými Římany. 


Hra nemá zrovna složitá pravidla, ale složitější zde je si pamatovat různé drobnosti z pravidel, ale hlavně si pohlídat svá různá vylepšení, kterých hráč získá během hraní víc než dost. A protože jsme hráli hned plnou hru s rozšířením, tak toho bylo vůbec hodně. Každému z nás se tak několikrát stalo, že jsme na nějaký ten bonus zapomněli. 


Nebudu zde rozpitvávat jak hra probíhala, ale spíše uvedu jak se mi hra líbila. No a musím říct, že mě mile překvapila a to jsem měl očekávání nemalá. Na hře se mi líbí úplně vše a nevidím nic, co by bylo třeba na hře zlepšit. 
Hra svižně odsýpala a když jsme skončili, tak mi vůbec nepřišlo, že jsme ve třech lidech hráli 4 hodiny a 5 minut. 


Hru bych si rád co nejdříve zopakoval, ale musím přiznat, že v počtu tří hráčů a nikoliv v plném počtu čtyř, kdy mám obavu, že by se hra mohla táhnout, ale také mě neláká hrát jen ve dvou, i když by se našel spoluhráč pro hraní v tomto počtu, rád zkusím. 

Konečné skóre:
1. Endymion 37 bodů - Římané
2. Korgis 37 bodů - Japonci 
3. Deth 31 bodů - Řekové.

Žádné komentáře: