středa 19. ledna 2022

Report z hraní... Runewars (18.1.2022)

Po dlouhých sedmi letech jsme si včera zahráli jednu z mých nejoblíbenějších her mé sbírky. Jde o Runewars (první edice), která byla vydána FFG v dnes již legendární "rakvi", jako některé další hry.

Deth ovládal Latari Elves, Jenaaa Waiquar the Undying, Kuba Uthuk Yllan a Lamiicek Daquan Lords. Ve hře byli dva nováčci a to Kuba a Lamiicek, ovšem hru nejvíce zdržoval Jenaaa, který sice slíbil, že bude mít pravidla oživená, ale ... nemám slov. 

Ze začátku se začal rozlézat po mapě Kuba, který také získal dvě dračí runy a vypadalo to, jak si v poklidu s přehledem dokráčí k vítězství. Jenže měl málo tvrzí a jednotek rozlehlých na jím ovládaných územích, čehož využil Jenaaa a zaútočil a začal se rozlézat směrem ke Kubově domovské oblasti. Kuba mu sice útok opětovat a jedno z území si dobil zpět, ale byl dost oslaben na jiných územích. 

Já spolu s Lamiickem jsem zatím budoval "infrastrukturu" a připravovali jsme se na pozdější fáze hry. Přitom jsme si nikdo nevšimli, že Lamiicek získává dračí runy jako když rostou houby po dešti.
Záhy jsem se rozhodl, že půjdu cestou k domovské oblasti, která patřila Jenaaaovi a přitom jsem mu dobil silně opevněné území s pevností. Jenže než jsem postoupil hlouběji k jeho územím, tak Lamiicek odhalil ve čtvrtém roce hry všechny dračí runy, kterých měl šest a zaslouženě zvítězil. V momentě jeho vítězství měl Deth, Jenaaa i Kuba tři dračí runy.

U hry jsme strávili 3 hodiny a 20 minut. 

Žádné komentáře: