čtvrtek 15. září 2022

Report z hraní... Brass: Lancashire (12.9.2022)

Teprve podruhé, ale nyní místo ve dvou, tak ve třech jsme si zahráli Brass: Lancashire. Já s Lamiickem jsme hru tedy hráli podruhé, Kuba prvně. 

I přes to, že jsme byli tři, tak nám hra zabrala stejně času jako minule a to dvě hodinky. Můj předpoklad u takto náročné hry na hraní byl, že Kuba skončí poslední. No, nebudu nic skrývat a mohu potvrdit, že jsem se nemýlil. Brass není hrou, kde by začátečník mohl porazit i jen o trochu zkušenejší hráče, kteří se s Brassem již seznámili. 

Lamiicek po skončení věku vodních kanálu neměl na mapě vůbec nic, Kuba jednu budovu a já, pokud se nemýlím, tak budovy tři (možná čtyři). Na začátku druhé éry díky půjčkám, které jsem si bral jako na běžícím pásu, jsem budoval železniční spojení, což přineslo v později dost vítězných bodů. Jen jsem na konci hry očekával, že vyhraji s hodně velkým náskokem, ale nestalo se tak. Lamiicek postavil bodově hodnotné přádelny a tak moc za mnou nezaostal. 

A jak to celé skončilo vidíme zde:
1. Deth 118 bodů
2. Lamiicek 109 bodů
3. Kuba 91 bodů. 

Žádné komentáře: