pátek 9. září 2022

Report z hraní... Ostrov koček (6.9.2022)

Ve třech jsem si s Lamiickem a Terkou zahrál zase po nějaké té době oddechovou, ale zábavnou hru Ostrov koček. 

Terka (fialová) se soustředila hlavně na karty úkolů, díky kterým na konci hry získala skutečně hodně vítězných bodů. 


Lamiicek (modrý) se snažil o zakrývání myší na palubě lodi a co nejvíce zaplněných sektorů. 

Já (zelený) jsem se snažil o zaplňování sektorů a myší na palubě stejně jako Lamiicek. Méně jsem se soustředil na úkolové karty, stejně jako on. Krom toho jsem se přepočítal a díky mé chybě jsem tak nemohl zabodovat jednu docela hodnotnou kartu osobního úkolu a tak hra dopadla, jak vidno níže. 

Konečné skóre:
1. Terka 66 bodů
2. Lamiicek 49 bodů
3. Deth 39 bodů. 

Hra nám zabrala 70 minut skvěle vyplněného času. 

Žádné komentáře: