čtvrtek 22. září 2022

Report z hraní... Zátoka obchodníků (21.9.2022)

Opět s Lamiickem a nyní zase i s Kubou jsme si prohodili postavy a zahráli další partii Zátoky obchodníků. Já jsem si vzal nově pořízenou postavu matku draků, Kuba hrál s kovářem a Lamiickem chtěl opět alchymistku. 


Znovu se dostavil skvělý herní zážitek, který trval ve třech 80 minut. Lamiicek, třínásobný vítěz této hry, tentokrát neudával krok a stále se potácel bodově za námi, kde zůstal i na konci hry. Tentokrát se mu nedařila manipulace s připlouvajícími a tak to tentokrát na vítězství nebylo. 

Kuba s kovářem byl o poznání úspěšnější, odrkýval znaky sponzorů a vyráběl ty správné předměty. Mně se dařilo rodit dost draků a také nakrmit draky, aby z nich byli mega draci, kteří jsou dobře bodovaní. Ač jsem ztratil na konci hry nejvíce bodů za lotry, tak mě těsné vítězství neminulo. 

Konečné skóre:
1. Deth - matka draků - 183 bodů
2. Kuba - kovář - 179 bodů
3. Lamiicek - alchymistka - 166 bodů. 


Nyní po vyzkoušení všech postav Zátoku obchodníků odkládáme s tím, že se k ní zase rádi vrátíme a vzhledem k ceně této hry ji vřele doporučuji všem hráčům. 

Žádné komentáře: