pátek 16. září 2022

Report z hraní... Zátoka obchodníků (15.9.2022)

Ač jsem při oznámení vidání hry Zátoka obchodníků v češtině jasně řekl, že tuto hru si pořizovat nebudu, protože mechaniku unikátních vlastností u postav (příp. národů) už doma mám ve hře Root, tak jsem zase po nějaké době neodolal, o hře si zjistil více, pročetl pravidla a hru objednal. No a včera také s Lamiickem poprvé zahrál. 

Já jsem se ujal postavy kováře a Lamiicek hrál alchymistku. Tedy zřejmě jednodušší postavy na hraní ze základní hry. Jak již víme z mého představení hry Zátoka obchodníků v minulosti, tak jde dokoupit i další tři postavy. Tomu jsem neodolal dnes a tak brzy budeme mít možnost hrát dvě objednané a to hostinského a matku draků. Neodolal jsem díky slevovému kupónu na booktook.cz, kde byla doprava zdarma a obě rozšíření mě vyšli jen na necelých 800,-Kč celkem. 

Ale zpět ke hře. Hra Zátoka obchodníků má jednoduchá pravidla, ale i tak jsme si při prvním kole museli nějaké drobnosti dohledat a pak už se jen vytvářely předměty pro prodej a prodávaly jsme je dychtivým nákupčím. Tato činnost šla o poznání lépe Lamiickovi a tak zaslouženě a s jasným náskokem vyhrál. Hra nám zabrala asi 95 minut.
No a když už mám hru na stole rozloženou, tak jsme si řekli, že v neděli dáme Zátoku obchodníků znova, tentokrát už na hraní budeme tři. Tak snad nám do toho nic nevleze. 

No a jak to celé dopadlo bodově? 

Konečné skóre: 
1. Lamiicek 157 bodů (alchymistka)
2. Deth 131 bodů (kovář). 

Žádné komentáře: