úterý 20. září 2022

Report z hraní... Zátoka obchodníků (18.9.2022)

Tentokrát už ve třech s jinýmy postavami jsme si zahráli Zátoku obchodníků. Hra nás bavila úplně stejně jako minule. Hraní nám dokonce trvalo méně, než při první hře ve dvou a to jen 90 minut. 

Kuba s alchymistkou se jako nováček ve hře oťukával a během celé partie bylo jasné, že mu to dnes nevyjde. Tož, uvidíme příště. 

Lamiicek zahrál kováře velmi dobře a hlavně nám dalším hráčům zabraňoval v prodeji zboží manipulací s obchodníky, kteří připlouvali do přístavů. 

Já jsem si zkusil chronomága, kde sice není složité vyrobit předměty na prodej, ale zase na sebe ve strojích času čeká asistent na chronomága a akce stojí dost času, což je pro hraní obtížně ukočírovat. To se mi příliš nedařilo. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek 191 bodů - kovář
2. Deth 145 bodů - chronomág
3. Kuba 100 bodů - alchymistka. 

Každopádně i po druhém hraní (dnes a zítra budou následovat třetí a čtvrté) jsem velmi rád, že jsem si h ru pořídil. Už včera mi dorazila i dvě rozšíření a to Matka draků a Hostinský, které vyzkoušíme v následujících dnech.

Žádné komentáře: