úterý 20. září 2022

Report z hraní... Zátoka obchodníků (20.9.2022)

Jen tak nás Zátoka obchodníků neomrzela a tak do třetice během týdne (zítra počtvrté) jsem si s Lamiickem zahrál tuto hru, tentokrát s postavami hostinský a kapitánka. 

Lamiicek měl, jak se dalo očekávat, s hostinským pomalejší rozjezd, ale o to větší byl finiš při získávání bodů na konci hry, když už měl u stolu nějaké ty hosty ve své putice. 

Já jsem zase naopak nasbíral hodně bodů na začátku, ale náskok, se mi nepodařilo udržet a tak jsem prohrál o docela velký počet bodů. Dařilo se mi získávat malé předměty, ale velké, to byl poněkud oříšek a jen ve druhém kole jsem jich vyrobil dost, ale na bodový zázrak to nestačilo. 

Ještě před uvedením počtu získaných bodů musím podotknout, že zatím jsme odehráli pět postav z šesti, které doma mám (existuje ještě sedmá - vědma) a s každou hráče, který ji hrál bavilo takovou postavu ovládat. Jako by člověk hrál zase o dost jinou hru. Postavy se tak hrozně liší a přitom jsou dost jednoduché na naučení jejich pravidel. Horší je to potom s jejich využíváním pro zisk vítězných bodů. 

Dohráli jsme za 75 minut s následujícím skóre:
1. Lamiicek 220 bodů - hostinský
2. Deth 161 bodů - kapitánka. 

Žádné komentáře: