neděle 4. prosince 2022

Report z hraní... Ankh: Bohové Egypta (30.11.2022)


Uběhly jen tři dny od našeho premiérového hraní hry Ankh:Bohové Egypta a ve stejné sestavě jsme se pustili do této hry znovu, ovšem i s rozšířením Pantheon. Z tohoto rozšíření jsme ovšem použili pouze jednoho boha a to Set, za kterého si zahrál Lamiicek. Já jsem se ujal Anubise a Kuba Ra. 


Lamiicek i já jsme do hry šli s tím, že budeme hrát trochu jinak, než poprvé. Já jsem např. absolutně rezignoval na zvyšování úrovně Ankh. Lamiicek  zase hned od začátku začal postupovat na území ovládaná jiným hráče, v první fázi mnou. 


Anubis (Deth) se snažil bodovat přes stavění monumentů v úvodní fázi hry, Set (Lamiicek) se snažil získávat body za převahu na územích a Ra (Kuba) se postupně snažil také rozlézat po mapě a bodovat vše co šlo. 


Když mělo dojít na sloučení bohů, tak já byl sice poslední, ale Lamiicek byl jen o bod předemnou a oba jsme byli na bodovací stupnici dost vysoko. Narozdíl od minulé hry. 


Hra se stala po spojení hodně vyrovnanou a díky skvělé taktice v závěru hry spojení Set a Anubis vyhráli před vyhodnocením všech bojů při vyhodnocování posledního střetu. Při vyhodnocení třetího území dosáhli spojení bohové posledního políčka a zvítězili. 


Hra nám trvala 100 minut a opět jsme se dobře bavili. 

Žádné komentáře: