čtvrtek 1. prosince 2022

Report z hraní... Duna: Impérium (29.11.2022)

Deth (Hrabě Ilban Richese - zelený), Endymion (Glossu "Bestie" Rabban - žlutý), Jenaaa (Hrabě Memmon Thorvald - modrý) a Pavel (Paul Atreides - červený) jsme usedli v úterý ke hře Duna: Impérium. 


Od začátku hry se nám začal vzdalovat na bodovací stupnici Endymion, kterého, a to prozradím už teď, nakonec nikdo nedohnal, natož, aby byl někdo před ním. My, ostatní jsme byli pozadu, ale já jsem byl nakonec stejně vždy o malý krůček před Jenaaaou a Pavlem. 


Jak Endymionovi v druhé půlce hry, tak i mě chvíli před koncem hry hodně pomohl zisk dvou vítězných bodů ze střetu. Toto vlastně nakonec rozhodlo o tom, kdo bude mezi těmi šťastnějšími a komu zůstanou oči pro pláč. 


Na stupnicích aliancí jsme se postupně všichni posunuli dopředu. Na některých ten, na jiných onen hráč. 
Jenaaa nejvíce z nás operoval s kartami intrik, Endymion se hodně soustředil na střety, já se snažil stejně jako pavel hrát tak nějak na všechno. 


Konečné skóre:
1. Endymion 11 bodů
2. Deth 10 bodů
3. Jenaaa 7 bodů (více koření na konci hry než Pavel)
4. Pavel 7 bodů. 


Hraní nám zabralo celkem 2 hodiny a 35 minut, což je asi jediná věc, která se mi na hraní nelíbila. Ve čtyřech hráčích bych už Dunu: Impérium hrát nechtěl. Přeci jen je to euro a tak kdyby hra byla o nějakých 45 minut kratší, vůbec bych se nezlobil. Fakt je ten, že záleží na herní skupině, jak nakonec bývají zejména euro hry dlouhé. 

Žádné komentáře: