úterý 9. ledna 2024

Report hraní... Království Valerie (4.1.2024 a 7.1.2024)

První "vánoční" novinka, která se dostala na můj hrací stůl byla karetka Království Valerie. 


První zahrání této hry jsme dali ve dvou hráčích. I tak byl stůl dost plný. Ono, aby taky ne, když jen výběr karet pro hráče čítá celkem 20 kousků. Pridejte k tomu sice menší, ale i tak desky hráčů a potom startovní tři karty pro každého hráče a další prostor okolo nich pro karty, které si hráči pořídí nebo nestrůry, které porazí. 


Hraní Království Valerie nám ve dvou zabralo 50 minut, ale ve skutečnosti mi připadlo, jako bychom hráli mnohem kratší dobu. 
Hru jsme začali oba první dvě kola v podstatě stejně, v pozdější fázi se každý z nás soustředil na něco jiného. Já se více rozvíjel o panství, Lamiicek zase více bojoval s nestvůrami. 



No a jak to celé dopadlo.
Konečné skóre 4.1.2024:
1. Deth 64 bodů
2. Lamiicek 54 bodů. 

Na druhé hraní došlo jen pár dní po prvním a hned jsem přidal rozšíření Plameny a mráz a dvě malá rozšíření Nepřátelské posily a Královská stráž. Také počet hráčů byl navýšen na čtyři. 
Herní čas se při násobku hráčů neznásobil. Hra s použitím jiných karet a s tím, že už jsme byli čtyři dostala trochu jiné tempo. 
Kuba byl jediný z nás, který se nesnažil mít co nejvíce karet obyvatel s rozdílnými hodnotami a zřejmě i to rozhodlo o jeho osudu. 


Konečné skóre po 80 minutách hraní 7.1.2024:
1. Lamiicek 71 bodů
2. Deth 63 bodů
3. Korgis 60 bodů
4. Kuba 40 bodů. 


Království Valerie jsem pořídil prvoplánově kvůli grafice karet. Samozřejmě jsem měl načtená pravidla a musím říct, že jde o příjemnou hru, u které sice hraje hru náhoda, ale lze ji určitým způsobem ovlivnit a hra se prostě pohodově hraje a to je hlavní. 

Žádné komentáře: