středa 3. ledna 2024

Report z hraní... Zelená planeta (2.1.2024)

Pro někoho možná překvapivě se na našem hracím stole jako první v roce 2024 neobjevila žádná z novinek, které se mi v prosinci dostaly do sbírky. Měl jsem chuť si zase po čase zahrát Zelenou planetu a protože v herné němám moc prostorný stůl, tak jsme se raději kvůli místu sešli jen tři. 


Na první pohled se mi zdálo, že hru dobře rozjel Korgis, který takříkajíc přepálil asi začátek a tak na konci hry bylo jasné, že na první místo pomýšlet nemůže. 


Endymion se začal hrát skvělá komba až několik kol před koncem, ale to mu bohatě stačilo ke skvělému bodovému výsledku a zaslouženému prvnímu místu. 


Já jsem hlavně ze začátku nevěděl jak hru uchopit a na co se zaměřit. To se nakonec ukázalo i při závěrečném bodování, kdy jsem nebodoval karty, které jsem měl v plánu na začátku hraní. 


Konečné skóre po 80 minutách hraní:
1. Endymion 268 bodů
2. - 3. Deth a Korgis 148 bodů. 

Žádné komentáře: