středa 31. ledna 2024

Report z hraní... Brass - Lancashire (30.1.2024)

Úplně poprvé jsme si zahráli Brass: Lancashire ve čtyřech hráčích. Tedy po úvodním hraní ve dvou, následném ve třech jsme se dostali letos i k hraní v plném počtu. 
Hned v úvodu musím říct, že tato hra mi připadá stejně dobrá v jakémkoliv počtu hráčů. Pokud by se někdo divil, proč Lancashire a nikoliv Brass: Birmingham, tak je to jednoduché. Birmingham mě nebavil a i proto jsem ho prodal. 


Včerejší hraní se nijak nevleklo i přes to, že u Brassu byl úplným nováčkem Jenaaa, který k údivu všech po věku kanálů byl sice o zlomek, ale i tak před Dethem i Korgisem bodově napřed. Lamiicek nám utekl už na začátku a vydrželo mu to až do konce hry. 


Lamiicek byl jediným z naší čtveřice, kterému se podařilo si vybudovat do dalších kol určitý příjem a díky tomu dále profitoval, zatímco my ostatní jsme nějak tak neměli peníze i přes to, že pokud se nepletu, jsme si vzali všichni tři po třech půjčách celkem. 


Já jsem profitoval z toho, že jsem si vzal půjčku před koncem věku kanálů a měl také na mapě budovu druhé úrovně, ke které jsem hned přidal dva železniční spoje a vlastně celý věk železnic jsem postavil na strategii zisku bodů z propojení. Jenaaa a Korgis to měli rozložené rovnoměrně, stejně jako Lamiicek, který měl ovšem na mapě spojů a budov více než oni. 


No a jak to celé dopadlo po 2 hodinách a 20 minutách. 
Konečné skóre:
1. Lamiicek 130 bodů (oranžový)
2. Deth 100 bodů (šedý)
3. Korgis 93 bodů (fialový)
4. Jenaaa  67 bodů (žlutý). 

Žádné komentáře: