pondělí 5. února 2024

Report z hraní... Vlci (4.2.2024)

V plném počtu jsme zahráli hru Vlci. Tedy v pěti hráčích ve složení Deth, Lamiicek, Korgis, Endymion a Kuba. Všichni jsme hru již minulosti hráli, já dvakrát, ostatní jednou. 


Už během druhého kola (ač hra Vlci se na kola nehraje) jsme si s Kubou říkali, kdo že to z nás dvou bude poslední, když jsme hru tak špatně rozehráli. No, myslím, že jsme dost dobří věštci, protože konečné bodování nám dalo za pravdu. 


Skvěle hru uchopil Lamiicek, Endymion sice zabodoval ve hře nakonec také dobře, ale během hraní to zas na takový úspěch nevypadalo, i když bylo jasné, že i Korgis nebude bodovým přeborníkem. 
Lamiicek, Endymion a Korgis se snažili více než ostatní vitím přilákat potulné vlky a za to bodovali na konci hry a měli dost vlků na mapě. Já s Kubou jsme se vidali jinou cestou, ukázalo se, že špatnou. Já udělal ještě několik chyb jako např. to, že jsem oblíčil kořist, kterou jsem chtěl získat a přitom stejný druh kořisti jsem již měl, tedy zbytečně provedené akce na něco, co mi žádné výhody a body do budoucna nepřineslo. 


Hráli jsme 90 minut. To je tak akorát pro takovou hru a ač má hra dost jednoduchá pravidla, tak mozkové závity nám provětrala dost. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 52 bodů - sněžní vlci
2. Endymion 48 bodů - pouštní vlci
3. Korgis 33 bodů - skalní vlci
4. Deth 32 bodů - luční vlci
5. Kuba 30 bodů - lesní vlci. 

Žádné komentáře: