pondělí 12. února 2024

Report z hraní... Azul: Zahrady pro královnu (10.2.2024)

V sobotu jsem si odbyl absolurní premiéru hraním jakékoliv hry ze série Azul. Protože mě zaujala jen ta poslední česky vydaná s podtitulem Zahrady pro královnu, tak tuto jsem si v loňském roce pořídil ve výprodeji. Zdaleka se nejedná o jediný Azul, který by se dal pořídit s cenovkou okolo 600,-Kč. 


Ke hře se mnou usedla Verča a ač pravidla této hry nejsou opravdu složitá, tak mě občas doháněla k šílenství. Každou chvíli jsem slyšel "já nemůžu nic dělat", tak jsem tuším minimálně třikrát musel poradit to, co ona neviděla a bylo to zřejmé na první pohled, co asi tak hrát. 
I já jsem se s hrou trochu trápil, ale nikoliv pravidlově, ale herně, aby člověk vůbec nějak bodoval. 
Po 70 minutách bylo dohráno s tím, že jsme ani jeden nedosáhli na vysoké bodové hodnocení. 

Konečné skóre:
1. Deth 32 bodů
2. Verča 18 bodů. 


Každopádně si hru zahrajeme co nevidět znovu, protože se Verča vymlouvala, že to takto má pokaždé u prvního hraní a nejde jí to. Tak uvidíme při tom druhém. 

Žádné komentáře: