čtvrtek 15. února 2024

Report z hraní... Architekti Západního královstvtí (13.2.2024)

Ve čtyřech lidech jsme zase oprášili Architekty Západního království se všemi rozšířeními. 
Hru jsem předpřipravil pro hráče tak, jaké barvy mají zhruba rádi. Ovšem když Endymion viděl, že jeho Klotilda nemá do začátku žádné mince, přesedl si k postavě, kterou nakonec hrál Lamiicek, k Isabele. Z Lamiickova místa jsem ho vypoklonkoval, z čehož nebyl Endymion zrovna nadšený. 


Protože moje postava Karolína byla zaměřena na černý trh, tak jsem si říkal, že se na hraní přes černý trh budu soustředit a nebudu dbát na počestnost. Ovšem přinejmenším cca v polovině hry jsem byl nucen vše přehodnotit a nakonec jsem to byl já, kdo byl na konci hry nejvíše na stupnici počestnosti i stupnici vlivu. 
Endymion se více než mi ostatní, zejména více než já a Lamiicek soustředil na stavění budov a to mu nakonec přineslo takový zisk bodů, se kterým bezpečně ovládl první místo. My ostatní jsme se seřadili za sebou v rozmezí dvou vítězných bodů, i když jsem byl přesvědčený, že nemůžu dopadnout jinak, než poslední, tak jsem nakonec alespoň s odřenýma ušima skončil na třetím místě. Postava Zesiro nakonec v rukou Korgise dopadla o bod hůře. 


Hraní nám zabralo pohodových 90 minut. 


Konečné skóre:
1. Endymon (oranžový) 57 bodů
2. Lamiicek (modrý) 31 bodů
3. Deth (zelený) 30 bodů
4. Korgis (fialový) 29 bodů. 

Žádné komentáře: