pátek 23. února 2024

Report z hraní... Včelín (22.2.2024)

Fakt dobrá hra, tak to jsem slyšel od svých spoluhráčů poté, co jsme včera dohráli naši první partii ve hře Včelín. 


Frakce jsem nám všem vybral takové, které mají efekt na začátku hry, abychom se nemuseli ještě při hře soustředit na další prvky a mohli jet už jen strategii podle ostatních aspektů. 


Z počátku hraní jsme všichni hráli hlavně akce průzkum a pokrok, což je asi logické. Postupem času, jak si člověk vybudoval už nějaký ten herní motor, tak jsme se v akcích rozcházeli. 
Během hraní jsme se jednou Lamiicek a jednou já dostali do stavu, kdy jsme museli uplatnit pravidlo prázdného úlu, tedy jsme neměli dostupnou žádnou dělnici, což vás poněkud zbrzdí, ale jak vidno Lamiickův bodový zisk, tak asi o nic nejde. 


Já, ač jsem ve hře propadl a to zejména protože jsem nestihl získat ani jednu destičku řezeb, tak jsem byl alespoň nejvýše na stupnici královniny přízně. To mě ovšem nezachránilo. Také jsem byl jediným, kdo svůj úl nerozšířil o rámy. 


Během hraní mezi námi nebyl zas tak propastný bodový rozdíl. K tomu došlo až při závěrečném vyhodnocování, kdy Lamiicek i Kuba zabodovali a já jen koukal. 


Každopádně doufám, že při příštím hraní, kdy se snad sejdeme v plném počtu pěti hráčů si napravím reputaci. 

Konečné skóre po 80 minutách hraní:
1. Lamiicek 126 bodů
2. Kuba 81 bodů
3. Deth 57 bodů. 

Žádné komentáře: