pátek 16. února 2024

Report z hraní... Palírna (15.2.2024)

Hned při prvním hraní mnou nově pořízení hry Palírna jsme se sešli ve čtyřech. Tyto dva faktory zřejmě ovlivnili i hrací dobu, když jsme nakonec hráli celé 2 hodiny a 30 minut. Já, Lamiicek a Korgis jsme si hru užili dostatečně na to, aby nám tento čas u hry nevadil. Jenaaa mi připadl poněkud otrávený. 


Ono se není ani co divit, když už v prvním kole byl jediný, kdo nakoupil suroviny tak špatně, že nebyl schopný vydestilovat žádný alkoholický nápoj. No a ani v pozdějších fázích hry to nebylo o moc lepší, pokud šlo o bodový zisk. 


Já i Lamiicek jsme velmi brzy uložili do sklepa sudy ke zrání hodnotnějšího alkoholu, jenže zase se nám stalo to, že jsme samozřejmě neměli peníze za prodej a tím jsme se stali dost bezradnými při nakoupování surovin, či vylepšování pivovaru v následujícím kole. 


Právě Lamiicek byl tím, kdo z nás všech se nejvíce soustředil na vylepšování pivovaru. My ostatní jsme z počátku braly raději lepší suroviny. Jaká taktika byla lepší si případně můžete odvodit o závěrečného skóre. Ovšem nemyslím si, že vám to napoví. 
Jinak ještě doplním, že jsme pálili destiláty z destičky "A". 


Každopádně jsem rád, že jsem si nakonec Palírnu pořídil. Já o ni měl zájem v době oznámení. Potom jsem se seznámil obšírněji s herními mechanismy a o hru jsem ztratil zájem. Nyní jsem vzpomínky na tuto hru oprášil, zhlédl nějaká videa a řekl si, že bych ji rád zkusil a nakonec nelituji, ač vím, že na stůl se každý měsíc nedostane. Ale tak to má u mě vlastně každá hra. 


Konečné skóre:
1. Korgis 117 bodů
2. Lamiicek 110 bodů
3. Deth 83 bodů
4. Jenaaa 50 bodů. 


Já a Jenaaa jsme byli těmi, kdo neuvařil rodinný recept, který je dost dobře bodově hodnocený. Já narozdil od Jenaaae neměl ani žádnou sbírku lahví, ale jsem rád, že jsem nebyl nakonec poslední. 

Žádné komentáře: