středa 10. ledna 2024

Report z hraní... Rising Sun (9.1.2024)

Po včerejším zahrání Rising Sun jsem si uvědomil jednu věc, už nechci hrát Rising Sun v jiném počtu, než šesti hráčích, případně možná i v pěti. Hráli jsme totiž čtyři a spojenci Korgis-Lamiicek neměli snahu o dohodu jiných koalicí, tak se čajové dýchánky odehráli v duchu třikrát sestavení stejných dvojic. Tou druhou byl Deth-Endymion. 


Korgis, ač jeho počátečné lokace pro klan Ryby nebyla nakonec ani jednou bodována, tak zase na druhou stranu měl vedle sebe prázdnou lokaci Želvího klanu, který ve hře nebyl a díky skvělému kombu s bohem, kterého uctíval získával solidní nálož vítězných bodů. 


Já s klanem Lotosu jsem byl marný a možnost zvolit mandát podle své volby jsem buď nedokázal řádně využít, nebo nejde o tak silnou schopnost. 
Zato klan Vážky, který ovládal Lamiicek si hru užíval a vždy byl tam, kde potřeboval. 
O něco méně než já se trápil Endymion s klanem Bonsaje, ale to nebylo dáno schopností klanu, ale bohem, který byl v jeho domovské lokaci a neumožňoval přesun jeho samurajů. Dost dlouho mu trvalo, než tohoto boha ovládl on a mohl ho přemístit. 


U hry jsme strávili překvapivě hodně času a to 2 hodiny a 50 minut, což asi mohlo být dáno i tím, že už ve fázi jara se zejména klany Ryby a Vážky rozlézali více než dost po mapě a vyvolaly nejeden souboj o území na konci jarní fáze. 
Já byl skoro celou dobu hraní na nejvyšší pozici cti, ale to mi při počítání vítězných bodů bylo nakonec absolutně k ničemu, snad jen pro ten pocit :-) . 


Konečné skóre:
1. Korgis 65 bodů klan Ryby
2. Lamiicek 49 bodů klan Vážky
3. Endymion 43 bodů klan Bonsaje
4. Deth 13 bodů klan Lotosu. 

Žádné komentáře: