sobota 13. ledna 2024

Report z hraní... Master of Orion: Desková hra (11.1.2024)

Je to již několik let, co jsem si s Lamiickem zahrál Masters of Orion: Desková hra. Ono se sice v názvu objevuje dvousloví desková hra, ale vězte, že jde o hru karetní, která se Lamiickovi ale vůbec, vůbec nelíbila. 


Nyní jsem hru zahrál s Korgisem a Kubou, kteří s hrou problémy neměli. Já na ni mám rád mechanismus, kdy pouze karta, která je v soustavě jako působící (tedy s viditelným textem tou poslední přidanou) umožňuje využívat její schopnosti. Ostatní prvky tak zajímavé nejsou.
Ve hře byly nakonec velké bodové rozdíly, přitom je zajímavé, když se podíváte na přiložené fotografie, jak málo zařízení (karet) vyložil Korgis a měl pouze dvě soustavy, přitom mě bodově převálcoval. Já udělal asi zásadní chybu, že jsem měl v soustavách a to hlavně tak první polovinu hry jen karty potravy. 


Hru jsme hráli celkem 80 mintu, což není na tak jednoduchou hru zrovna málo, ale i tak jsme se nenudili. 


Konečné skóre:
1. Kuba 48 bodů - červený
2. Korgis 39 bodů - žlutý
3. Deth 24 bodů - zelený. 


Žádné komentáře: